۱۳۹۰ آذر ۲۳, چهارشنبه

حمایت از مواضع انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا درباره تسخیر سفارت انگلستان

خبرگزاری پانا: اتحادیه‌های دانشجویی ایران با صدور بیانیه‌ای، از مواضع انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا درباره تسخیر سفارت انگلستان حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری پانا،  متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
محرم امسال شاهد نمایان شدن و عینیت یافتن شعار "هیهات من‌الذله" سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بودیم که طی آن فریاد ظلم‌ستیزی و قطع ید یزیدیان زمانه از مرکز فساد و استعمار بریتانیای صغیر و البته حقیر از سوی دانشجویان ولایی و انقلابی ایران شنیده شد.
از سوی دیگر پس از چندین سال حضور در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی، شاهد اعلام مواضع جنبش دانشجویی ایرانیان خارج از کشور هستیم که طی بیانیه‌ای با دانشجویان پیرو خط ولایت در ایران در تادیب دولت خبیث انگلستان به نوعی اعلام همبستگی کرده و از مسوولان وزارت خارجه به دلیل بازتاب منفی مواضع انفعالی آن‌ها در خارج از کشور انتقاد کرده است.
لذا جنبش دانشجویان ایران ضمن تقدیر از مواضع شجاعانه و هوشمندانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا، آن را نقطه عطفی در اتحاد و یکپارچگی جنبش‌های دانشجویی ایرانیان مسلمان در داخل و خارج از کشور دانسته و مقدمه‌ای بر اتحاد و همبستگی سایر جنبش‌های دانشجویی عدالتخواه و ضد امپریالیسم در اقصی نقاط دنیا تلقی می‌کند.
توصیه تشکل‌های دانشجویی در ایران به فعالین دانشجویی خارج از کشور در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی که به قیمت خون چند صد هزار شهید به دست آمده این است که در این مسیر دشوار و البته توام با کارشکنی مغرضان و نیز با وجود فشارهای احتمالی کانون‌های توطئه و نفاق، با توکل بر خدا و پافشاری بر اصول مقدس خود، زمینه‌های تحقق اهداف و آرمان‌های اسلامی و انقلابی را فراهم آورند و در راستای صدور انقلاب و نیز معرفی صحیح و دقیق این انقلاب کبیر با قوت هرچه تمام‌تر گام بردارد و ذره‌ای از اصول بر حق خود عقب‌نشینی نکند.
در پایان اعلام می‌کنیم تا زمانی که این اتحادیه دانشجویی در مسیر اصول و ارزش‌های انقلابی و نیز در راستای منویات مقام عظمای ولایت گام بردارد، مورد حمایت قاطعانه جنبش دانشجویی مکتبی ایران است و از هیچ حمایتی در راستای تحکیم موضع انقلابی در قلب دنیای استکبار فروگذار نخواهیم کرد.
والسلام علی من اتبع الهدی
اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل دانشجویان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر