۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

بازداشت محمد حسین محبوبیان، فعال دانشجویی دانشگاه آزاد و مسئول نشریه تلنگر


 محمدحسین محبوبیان، از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران، روز شنبه هفته جاری، در مقابل درب دانشگاه توسط ماموران لباس شخصی بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل شده است.
به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، محمدحسین محبوبیان، فعال دانشجویی و از مسئولین نشریه دانشجویی «تلنگر»، که هفته گذشته توسط حراست دانشگاه آزاد واحد تهران احضار و مورد پرس و جو قرار گرفته بود، بعد از ظهر روز شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۰، هنگام خروج از دانشگاه، توسط سرنشینان یک خودرو که یکی از آنان مجهز به بیسیم بود، متوقف و بعد از لحظاتی گفتگو، با توسل به زور، وی را سوار خودرو کرده و از محل دور شده اند.

بر اساس این گزارش، هنگام دستگیری و توسط به زور برای انتقال محبوبیان، دو تن از ماموران لباس شخصی موتور سوار، مانع از حضور و تجمع دانشجویانی شدند که شاهد بازداشت این فعال دانشجویی بودند.

این در حالی است که هنوز از علت دستگیری، محل بازداشت و سرنوشت این فعال دانشجویی خبری منتشر نشده و مراجعات خانواده وی به دادگاه انقلاب، نتیجه ای در بر نداشته است.

گفتنی است، طی هفته های اخیر و در آستانه روز دانشجو، گروهی از فعالان دانشجویی و دانشجویان دانشگاههای مختلف ایران مورد تهدید، احضار و بازداشت قرار گرفته و برای گروهی از آنان نیز، احکام انضباطی و قضایی صادر شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر