۱۳۹۰ آذر ۲۶, شنبه

رتبه دوم اختلاس در خانواده خاوري: خواهرزاده با ركورد 100ميليارد توماني!

دزدي و اختلاس در خانواده خاوري، ارثي مي شود.

پس از دستگیری مدیر عامل گروه امیر منصور آریا و اعترافات وی،روابط افراد زیادی با این پرونده فساد مالی مشخص شد که در این میان خواهر زاده محمودرضا خاوری، مدیرعامل فراری بانک ملی ایران نیز، با دریافت 100 میلیارد تومان به عنوان یکی از اصلی ترین متهمان،مطرح است.

وی که از معتمدین خاوری محسوب می شد به دلیل تفاوت نام خانوادگی اش به راحتی توانست مبنای دریافت پول از گروه امیرمنصور آریا،برای تسهیل فعالیت های این گروه شود. اين فرد هم اکنون در بازداشت به سر مي برد.

بنابراین گزارش محمودرضا خاوری،مدیرعامل سابق بانک ملی ایران که چندی پیش به بهانه سرکشی از شعبه لندن این بانک،عازم انگليس شده و پس از شرکت در کنفرانس لندن به کانادا گریخته بود،همواره خود را ازمشارکت در زد و بندهای گروه آریا در اختلاس اخیر مبرا می دانست،اما اسناد امضا شده توسط وی و دریافت این رشوه کلان توسط خواهر زاده اش،موضوعی غیر از این را اثبات می کند.

گفتنی است شعبه کیش بانک ملی ایران،نقش زیادی در نقد کردن ال سی های صادر شده از بانک صادرات ایران برای خسروی،مدیرعامل گروه آریا،ایفا کرده بود که باتوجه به رقم مبلغ ال سی ها،غیر ممکن است که شخص مدیر عامل بانک از آن بی خبر باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر