۱۳۹۰ دی ۷, چهارشنبه

احتمال انحلال بند زندانیان سیاسی در زندان ارومیه


در پی انتقال شش زندانی سیاسی به انفرادی زندان مرکزی ارومیه فردی به نام مهر علی فرهنگ مسئول بند سیاسی (بند۱۲) به زندانیان محبوس در این بند اعلام داشته است که بزودی بند سیاسی منحل خواهد شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا از ارومیه، مهر علی فرهنگ که در طی ماههای اخیر اقدام به آزار و اذیت زندانیان سیاسی محبوس در این بند میکند با تهدید زندانیان به انحلال بند ۱۲ به ایشان اعلام کرده است که همه زندانیان در بند های مختلف زندان پخش خواهند شد.
بر اساس تهدیدات این فرد مقرر گردیده است که ۳۰ تن از زندانیان سیاسی محبوس در بند ۱۲ به سایر بند های زندان ارومیه که محل نگهداری زندانیان با جرایم مواد مخدر است منتقل شوند.
در همین راستا دو زندانی سیاسی به نامهای مجید دلایی میلان و شفق دلایی میلان از بند زندانیان سیاسی به ‌بند معتادین و ناصر جعفری که در آذر ماه سالجاری در بند مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به همراه یک زندانی سیاسی دیگر نیز به سایر بندهای زندان منتقل شدند.
هم چنین بنا به گزارش دیگری حبیب الله‌ گلپری پور، علی احمد سلیمان و جهانگیر بادوزاده‌ که از ۱۵ آذر ماه به سلولهای انفرادی زندان ارومیه منتقل شده بودند به بند سیاسی بازگردانده شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر