۱۳۹۰ آذر ۲۳, چهارشنبه

باید مانند جان خود از آرای مردم مراقب کنیم

خبرگزاری پانا: رییس ستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات مجلس نهم، دومین آزمون ملت ایران بعد از اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها و فرصتی دیگر برای حماسه آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدصولت مرتضوی روز چهارشنبه در همایش توجیهی ـ آموزشی مسوولان و کارشناسان انتخابات مجلس نهم از استانهای البرز،سمنان و قم با تاکید براینکه غیر از مجریان و ناظران احدی حق دخالت درانتخابات را ندارد،خواستار امانتداری و حفظ بی طرفی برگزارکنندگان انتخابات در رسیدگی به صلاحیت کاندیداها و آرای مردم در هنگام انتخابات شد.
وی تصریح کرد:نتیجه انتخابات هرچه باشد، خیر و برکت برای مردم و نظام و موجب فخر و عزت جمهوری اسلامی است، لذا باید مانند جان خود از آرای مردم مراقب کنیم و اجازه ندهیم اعتماد مردم که سرمایه نظام اسلامی است، مخدوش شود.
مرتضوی گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سایه وقایع مهمی از جمله رخدادهای منطقه و تهدیدات و تحریم های غرب بر ضد ایران برگزار می شود.
وی،دلیل فشار سیاسی دشمنان و وضع تحریم های جدید برضد کشورمان را الهامبخش بودن انقلاب ایران ذکر کردو افزود:دشمنان تلاش دارند تا ایرانیان براثر این فشارها، فریاد آزادیخواهی و عدالت جویی خود را فراموش کنند.
مرتضوی،ایجاد انحراف دربیداری اسلامی و فتنه انگیزی در انتخابات به منظور کاهش مشارکت را دو هدف عمده دشمن ذکر کرد و افزود: ملتی که رفتار الهی دارد و در قول و عمل به رهبر خود لبیک می گوید، فریب دشمن را نمی خورد.
وی اعتراف آمریکا و درخواست رییس جمهور این کشور برای بازگرداندن هواپیمای جاسوسی را پاداش بصیرت و اعتقاد ملت ایران به خدا و نشانه پیروزی بزرگ ملت ایران دانست.
همایش یکروزه توجیهی ـ آموزشی مسوولان وکارشناسان انتخابات مجلس نهم استانهای البرز، سمنان و قم با هدف آموزش و آشنایی مسوولان و مجریان انتخابات باآخرین مصوبات و تصمیمات ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور در قم برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر