۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

ممنوعیت رقص و آواز در مهدکودک‌های کشور!


سازمان بهزیستی استان تهران برنامه های رقص و آواز در مهدکودک ها را غیر اخلاقی خوانده و گفته است که این سازمان با مهدکودک هایی که از این گونه برنامه ها داشته باشند برخورد شدیدی می کند!
به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان از رسانه های درون مرز، ولی الله نصر، مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: “برنامه های آموزشی مهدکودک ها باید در راستای موازین اسلامی باشد.”
به گفته این مقام مسئول، برنامه های کاری مهدکودک ها تدوین شده و برایشان ارسال شده است و مهدکودک ها حق آموزش برنامه هایی که به گفته‌ی وی غیر اخلاقی است؛ ندارند.
آقای نصر افزود: “یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان بهزیستی در سال جاری کنترل برنامه های آموزشی در مهد کودک هاست به طوری که باید این برنامه ها در راستای موازین اسلامی و شرعی باشد.”
مدیرکل بهزیستی تهران گفت که با مهد کودک هایی که از این موازین تخلف کنند “برخورد شدیدی” صورت می گیرد اما به جزییات بیشتری در این باره اشاره نکرد.
در همین خصوص پیش‌تر، احمد اسفندیاری، سرپرست سازمان بهزیستی هم تابستان سال گذشته اعلام کرده بود این سازمان به دنبال اجرای آموزش‌های دینی در مهد کودک هاست و در همین راستا تلاش می‌شود مهدکودک های مساجد و قرآنی به زودی فعال شود.
شهریور ماه سال گذشته نیز رسانه های ایران از اعمال سیاست‌های “تفکیک جنسیتی” در مهد‌کودک ها و دوره‌های پیش‌دبستانی خبر دادند.
به گزارش روزنامه شرق، وزارت آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه‌ای اعلام کرده بود “اختلاط نوآموزان دختر و پسر در کلاس‌های پیش‌دبستانی و مهد‌های کودک ممنوع است.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر