۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

اختلاط پسر و دختر در دانشگاه ناهنجاری‌های فرهنگی به وجود می‌آورد!


معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه گفت: اختلاط پسر و دختر در دانشگاه آزاد موجب شده ناهنجاری‌های فرهنگی به وجود بیاید و فضای فرهنگی را تحت شعاع قرار دهد!

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان ازفارس: اختلاط پسر و دختر در دانشگاه ناهنجاری‌های فرهنگی به وجود می‌آورد!
به گزارش خبرنامه  از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی‌ بیان داشت:‌ در هر شهری که دانشگاه آزاد راه‌اندازی شده،‌ فضای فرهنگی این شهر تخریب شده است.
وی افزود:‌ دوری تحصیل دانشجویان از محل زندگیشان، نبود نظارت والدین بر آنها و اختلاط میان دختر و پسر،‌ ناهنجاری‌های فرهنگی‌ را به وجود می‌آورد که مسائل فرهنگی منطقه را نیز تخریب می‌کند.
وی با اشاره به موفقیت برخی دانشگاه‌های آزاد در تقویت علمی و فرهنگی منطقه اظهار داشت:‌ البته این موفقیت‌ها به دلیل اهتمام مدیریت‌های دانشگاه‌ها است و باید ساختار دانشگاه آزاد اسلامی به گونه‌‌ای شود که مسائل مغایر با ارزش‌های اسلامی و انقلابی در آن راه پیدا نکند.
نبوی در ادامه با اعلام آمادگی حوزه در تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: می‌توان برخی از اساتید توانمند و آگاه حوزه را به عنوان استاد در دانشگاه‌ها آورده و جنبه دینی و فرهنگی دانشگاه‌ها را تقویت کرد.
وی افزود: برای اساتیدی که در حال تدریس در دانشگاه آزاد هستند، می‌توان با برگزاری دوره‌های فرهنگی و معنوی، کار ارزشمندی در عرصه تقویت مسائل دینی و فرهنگی در دانشگاه‌ها انجام داد.
معاون تبلیغ حوزه با تأکید بر اهمیت امتیازات اخلاقی اساتید در کنار امتیازات علمی گفت: در انتخاب اساتید دانشگاه‌ها، مسائل اخلاقی، باید نقش کلیدی داشته باشد و امتیازات اخلاقی، فدای امتیازات علمی افراد نشود.
وی با بیان اینکه در حوزه، توجه به مسائل اخلاقی نقش کلیدی دارد، گفت: اساتیدی که در حوزه جذب می‌شوند، اگر از نظر علمی در جایگاهی عالی هم باشند، در صورتی که از نظر اخلاقی و دینی در شرایط مطلوبی نباشند، جذب نمی‌شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر