۱۳۹۱ فروردین ۱۵, سه‌شنبه

انتقال کسری نوری به بند سبز جوانان زندان عادل آباد

کسری نوری به بند سبز جوانان زندان عادل آباد منتفل شده است.
به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان از مجذوبان نور ؛ کسری نوری پس از ۲ هفته از بند هدایت قرنطینه‌ی بازداشتگاه مرکزی زندان شیراز به بند سبز جوانان زندان عادل آباد منتقل شده است. این درویش گنابادی یکبار در تاریخ ۲۱ دی‌ماه به اتهام فعالیت شبانه روزی و اقدام علیه نظام و عضویت در گروهک انحرافی بازداشت و پس از ۴۶ روز حبس در اداره اطلاعات شیراز و زندان عادل آباد شیراز با وثیقه ۵۰ میلیونی آزاد شد و سپس مجددا در تاریخ ۲۴ اسفند ماه به اتهام فعالیت تبلیغاتی علیه نظام به نفع بیگانگان و ارتباط و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه بازداشت شد.
این درویش گنابادی در حالی به مدت ۲ هفته در بند هدایت قرنطینه‌ی بازداشتگاه مرکزی شیراز نگهداری شده که این بازداشتگاه دارای وضعیت اسفباری است و بازداشت شدگانی که در این قرنطینه نگهداری می‌شوند در بد‌ترین وضعیت بهداشتی قرار دارند و برخورد غیر انسانی مامورین و بازجویان همراه با شکنجه و خلاف قوانین حقوق شهروندی می‌باشد.
دلیل بازداشت مجدد این درویش گنابادی مصاحبه ای بوده که کسری نوری پس از آزادی با رادیو فردا در مورد نحوه بازجویی، برخورد بازجویان و شرایط بازداشت و اتهامات و شرایط بازداشتگاه پلاک ۱۰۰و زندان مرکزی شیرازانجام داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر