۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

نقد مختصری بر سخنان خامنه ای !

در روز جمعه چهاردهم بهمن ۱۳۹۰ ، به مناسبت برگزاری مراسم دهه فجر ( دهه زجر ) ، سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ، به عنوان امام جمعه موقت شهر تهران ، به ایراد خطبه های نماز جمعه پرداخت ؛ و در یکی از خطبه ها ، خطاب به غربی ها و تحریم کنندگان معاملات تجاری با جمهوری اسلامی گفت : ” ایران با هیچ بحرانی رو به رو نیست ، و ما از برنامه هسته ای خود نیز عقب نشینی نخواهیم کرد . “

او در بخشی دیگر از خطبه اش افزود : ” در صورت وقوع جنگ ، ده برابر به ضرر آمریکاست ” ، ” ما هم تهدیدهائی داریم ، که به وقت خود اعلام خواهد شد . “
سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی !! انسان را به یاد فردی می اندازد ، که خودش را به مریضی زده بود . اما از ترس تزریق آمپول اظهار سلامتی می نمود و دیگر هیچ شکایتی از بیماری و درد نداشت ! ایشان و رژیم و حکومتشان ، خود منشأ بروز بحران هستند ؛ طبیعی است که وی حضور بحران در کشور را درک نکند و به کتمان آن بپردازد .
او که نیازی به خرید کردن برای بیتش ندارد ، که تا ببیند و بفهمد که بحران های اقتصادی ، و کمبود ارزاق عمومی ، چه دامنه وسیعی در کشور دارند ؟ برای او ضرورتی وجود ندارد ، که تا در بنگاه های معاملات ملکی ، به دنبال یک خانه اجاره ای ارزان بگردد ؛ که تا شاید بتواند آن را برای سکونت خانواده اش اجاره بکند ؟ مقام معظم رهبری که نیازی به مراجعه به بانکهای کشور ، برای پرداخت نمودن قبض های آب و برق و تلفن و گاز ندارد ؛ که تا بداند هر ماه چه بودجه سنگینی از در آمد خانواده های ایرانی ، برای چنین اموری هزینه می شوند؟ ایشان که با خجسته خانم اختلافی ندارند ، که تا در راهروهای شلوغ دادگاه مدنی خاص ( دادگاه خانواده ) ، ماهها بر روی نیمکتهای آنجا بنشیند تا کی وقت رسیدگی کردن به پرونده اش برسد ؟ شخص شخیص رهبری ، که سر و کارش به ادارات کشور نمی افتد ، که تا ده طبقه آن اداره را ، از این اتاق به آن اتاق پاسش بدهند ؛ و مرتب بگویند امروز برو و فردا بیا ؟
وی بحران را تنها زمانی به خوبی حس خواهد کرد ؛ که اندکی از نقدینگی های خود و خانواده اش ، در بانکهای سراسر گیتی کم بشود !! بنابراین اگر رهبری انقلاب ، به صراحت پشت میکروفون تریبون ستاد برگزاری نماز جمعه ، اعلام می دارد که با هیچ بحرانی مواجه نیستند ؛ پس حتما نیستند !!
آقای رهبر ، حق با شماست ! به هیچوجه از فعالیت های هسته ای عقب نشینی نکنید ؛ در حالی که سیاستمداران بزرگ دنیا ، جاهلانه پیش بینی می کنند که جمهوری اسلامی به مقدار کافی اورانیوم غنی شده برای ساختن چهار بمب اتمی را دارد ؛ و احتمال می دهند که این کار را تا یک سال دیگر به انجام برسانید ؛ چرا عقب نشینی بکنید ؟ آنها که تا به این درجه ساده لوح تشریف دارند ، و نمی دانند که شما در طول این چند سال ، که با بازی های ساده سیاسی تان ، آنها را سر کار گذاشته اید ؛ و ضمن آن به ساختن چند بمب اتمی هم نائل آمده اید ؛ و آن چند تن دانشمند برجسته فیزیک کشور را نیز ، به همین دلیل ترور کردید که توسط مخالفان خارجی تان خریداری نشوند و شما را لو ندهند ؛ پس چرا عقب نشینی بکنید ؟
معلوم است که شما هم به وقت خودش و در یک موقعیت مقتضی ، به تهدید نمودن دشمنان رژیمتان خواهید پرداخت . کافی است که یکی از بمب های یاد شده را ، به سوی یکی از کشورهای منطقه ، که با آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ معاملات نفتی دارند ؛ پرتاب بکنید و آنها را بترسانید ! انوقت با تمام پیشنهادهای درست و نادرست شما توافق خواهند کرد ؛ و دست از سر تان بر خواهند داشت و از هیچ حمله نظامی هم خبری نخواهد بود !
حالا که شورای امنیت سازمان ملل متحد ، تا کنون در رابطه با تحریمها ، فقط چهارقطعنامه علیه حکومت شما صادر نموده است ؛ اگر چهل قطعنامه هم صادر شد ؟ شما از موضع تان یک قدم هم عقب تر نروید ؛ به شما چه مربوط است که ضرر و زیان این تحریمها ، دامان زندگی و حیات و امکانات مردم را به آتش خودپرستی های شما و پیروانتان می کشد ؟
همچنین خامنه ای در این نماز جمعه گفته است : ” این تحریمها به این دلیل که باعث توجه به استعدادهای داخلی می شوند ؛ به نفع ملت ایران است . ” !! اینجا باید حتما گفت “< جل الخالق > چه روئی خدا به بعضی از بندگان خودش داده است ؟!
ملت بی گناهی را به کام کوسه های اقیانوس سختی و مرارت و پریشانحالی می اندازید ؛ آنوقت منت هم سرش می گذارید که تحریمها به نفع آنهاست ؟ از نوکرانتان بپرسید که تا به شما بگویند ، که دیگر همه سوپر مارکتهای زنجیره ای کشور ، تمام اجناسشان توسط این ملت ، که از بیم جنگ و قحطی احتمالی ، که سیاست های حکومت تحمیلی شما و دولتمردان بی کفایت رژیم منفورتان ، بر شانه های این مردم ستمدیده نهاده اید چگونه خالی شده اند ؟!
خود به درستی می دانید که پایه های ستون حکومت ننگین تان ، سست و بدون استحکام شده اند . می دانید که رژیمتان بوی < الرحمان > گرفته است ؛ و به زودی عمارات حکمرانی بی صلاحیت نظام پلید اسلامی تان ، فرو خواهند ریخت و از هم خواهند پاشید . با این حال هنوز بر حماقت خویش پای می فشارید و دنیا را به تهدید نمودن آتی خود ارعاب می کنید !
بترسید از زمانی که قبل از هر واکنشی از سوی دشمنان خارجی تان نسبت به حکومت تان ، همین مردم یک لا قبا ، دماراز روزگارتان در بیاورند ؛ آنگاه در منظر همه جهانیان ، ماکت های مقوائی تان را به نمایش بگذارند و دنیا را در مورد شما و رژیم و عملکردهایتان به قضاوت بنشانند !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر