۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

روز ۱۲ اسفند جلوی خانه تان درخت بکارید !


آیا فراموش کرده اید که روز دوازدهم اسفند روز درختکاری بود ؟ آیا به یاد می آورید ، که در روز درختکاری ، چندین هزار اصله از نهالهای گوناگون ، در جلوی درب خانه ها ، در پارکها ، در فضای جلوی ادارات ، در بیمارستانها ، در مدارس و بالاخره در همه جای میهنمان غرس می نمودیم ؟
این سنت باستانی سالیان سال در میهن ما به انجام می رسید . از مردم عادی کشور گرفته ، تا رؤسای مراکز مختلف مانند سازمانهای دولتی و مؤسسات ملی و بخشهای خصوصی جامعه ، قبل از فرا رسیدن ماه اسفند ، خودشان را برای برگزاری جشن درختکاری ، و انجام دادن آئین ملی آماده می کردند .
توجه به کاشتن درخت ، به ویژه در روزی که در تقویم ایران به آن اختصاص داده شده بود ؛ یک تلاش ملی محسوب می گردید و سنتی باستانی قلمداد می شد . ما را چه شده است ؟ که این کار افتخار آمیز را به وادی فراموشی سپرده ایم ؟ البته هنوز برخی از هم میهنان وطن پرستی که انجام دادن مراسم باستانی ایران را ، با عشقی ژرف پیگیری می نمودند؛ همچنان به آنها بها می دهند و تک تک آن مراسم را به انجام می رسانند .
در شرایطی که جمهوری پلید اسلامی ، آخوندهای دغلباز تازی و ضد ایرانی ، سران خودکامه رژیم منحط اسلامی ، حکومت و دولت جنایتکار و خرافه پرست ایران ویران کن ، نوکران و مزدوران جیره خوار رژیم فناتیک آخوندی ، امت بی اراده و سرسپرده و خرافه پرست ، دست به دست یکدیگر داده اند ؛ تا بیش از پیش اسباب از یاد رفتن افتخارات ملی ایرانیان را فراهم بیاورند ؛ در موقعیتی که همگی اینها مسبب دشمن تراشی برای ایرانیان هستند ؛ در برهه ای که جز منافع شخصی خودشان ، هیچ امر دیگری را در نظر نمی گیرند ؛ در زمانی که موجب بسته شدن همه درها به روی ایرانیان شده اند ؛ وظیفه ملت واقعی ایران چیست ؟
یک ایرانی حقیقی ، یک میهن پرست صمیمی ، یک یکتا پرست اهورائی ، یک دلسوز واقعی برای سرنوشت ایران و ایرانی ، دست روی دست نمی گذارد تا دشمن هر کاری که خواست در میهن او انجام بدهد ! حال که جلادان حکومتی ، و دشمنان رشد و ترقی کشورش ، او را از هر عملی که جلوه ایرانی دارد ممنوع نموده اند ؛ شایسته است که در هر موقعیت و مناسبت تقویمی که رنگ و بوی ملی دارد ؛ از آن به بهترین نحو ممکن استفاده گردد ، تا پوزه دشمنان اشغالگر او و میهنش ، به خاک تیره ذلت مالیده بشود .
دشمن در تدارک برگزاری یک انتخابات مضحک دیگر ، برای برگزاری یک انتصابات غم انگیز دیگر است ؛ مدتهاست که با سفارشات فراوان و گذاشتن هندوانه زیر بغل مردم ایران ، به تبلیغ نمودن برای برگزاری انتخابات مجلس می کوشند . مجلسی که ظاهرا و طبق قانون باید جایگاه حضور نمایندگان مردم ، برای تدوین قوانین جاری مملکتی باشد ؛ دست کم بیست درصد از آنها ، پیشاپیش توسط رهبر دیکتاتور برگزیده و منصوب شده اند ؛ چه رأی دادنی دارد ؟!
مجلسی که باید مردم نمایندگان منتخب خودشان را به آن بفرستند ؛ تا مدافع حقوق اجتماعی و انسانی و دیگر منافع ایشان باشند؛ اما به وضوح آشکار است و ملت می داند که چنین نخواهد شد . چون تعدادی از منسوبین و نوکران سران حکومت ، از پیش برای این کار منصوب خواهند شد ؛ چنین مجلسی چه ارزشی خواهد داشت ؟ که مردم به فرمایش حاکم قلدر و نوکران او ، به پای صندوقهای رأی گیری بروند و به جمهوری ولایتی فقاهتی بی حیثیت آبرو ببخشند ؟!
در روز موعود ، در دوازدهم اسفند امسال ، که چنین سناریوی ریاکارانه ای را برایتان تدارک دیده اند ؛ صحنه نمایش مضحک رژیم را ، بدون سیاهی لشگر بگذارید ؛ و به کاری نیکوتر بپردازید . چه کاری بهتر از این که جهت گرامیداشت روز درختکاری ، تمام وقتتان را به این کار اختصاص بدهید ؛ و به پای صندوقهای رأی گیری در حوزه های مورد نظر نروید .
یک برگ از آن درختی که غرس می کنید ، به صد آخوند و حکومت رسوا و دولت بی کفایتش می ارزد . کدام انسان عاقلی نیک را رها می کند و بد را بر می گزیند ؟ اگر بیندیشید ؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر