۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

واکنش فرج الله سلحشور؛ موفقیت فرهادی ارزش ندارد! در اسکار به اسرائیلی ها جایزه صلح داده اند!


فرج الله سلحشور انتقادات تازه‌ای را نسبت موفقیت تازه سینمای ایران در اسکار مطرح کرد!
به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، کارگردان مجموعه «یوسف پیامبر» در گفت و گو با سایت سینماپرس، درباره آخرین رویداد و موفقیت سینمای ایران و کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی توسط «جدایی نادر از سیمین»(اصغر فرهادی)، اظهار کرد: آیا مطرح شدن ارزش است؟! آیا هر مطرح شدنی ارزش محسوب می شود؟ آیا هالیوود و بالیوود که به عنوان بزرگ ترین کشورها در تولید آثار سینمایی شناخته شده اند اعتبار و ارزش دارند؟
وی ادامه داد: به نظر من این موضوع که فرهادی به ارزش‌ها اهانت کرده و با سیاه نمایی ایران جایزه دریافت کرده است ارزش نیست و این خود یک ضد ارزش و ننگ است!
وی افزود: اگر جشنواره های اسلامی و مذهبی مقامی گرفته شود ارزش دارد اما جشنواره هایی مانند اسکار که هر عاقلی اهداف آن را می‌داند و به رهبران اسرائیل جایزه صلح می‌دهد ، ارزشی ندارد.
وی در ادامه با بیان این مطلب که می‌ترسم باز هم حرفی بزنم که توهین به کسی محسوب شود، گفت: آن چه واضح است این که هیچ یک از جشنواره ها در کشور در مورد سینمای ما برگزار نمی‌شود و مانند این است که جشنواره برای سینمایی برگزار شود که سینمای آمریکا است. جشنواره‌ای هم که برای این مملکت نباشد ارزشی ندارد.
وی ادامه داد: به نظر من این موضوع که فرهادی به ارزش‌ها اهانت کرده و با سیاه نمایی ایران جایزه دریافت کرده است ارزش نیست و این خود یک ضد ارزش و ننگ است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر